Friday, July 24, 2009

Kolej Perindu atau Asrama Sekolah?

Semua beraksi seksi...xsempat tuka bju..lautan manusia di hadapan tempat yg sekangkang kera..hehe

ex-prelawrian kedah beraksi...haha..sempat lg kan..padahal JPK dgn PPP ngah spotcheck..hehe

Semua pelajar diarah kuar dr bilik masing2...

Pada hari isnin yang lepas (20 Julai 09), Jawatankuasa Perwakilan Kolej dan juga Pegawai kolej telah melakukan "cerbuan" mengejut di setiap bilik di Perindu 3. Kejadian berlaku pada pukul 11 malam.

Permasalahannya, ini bukan lah kali pertama. Ini ialah kali ke-2 dalam tempoh 3 minggu. Terpk seketika, nie asrama ke, koleh kediaman di universiti? Xpenah sepanjang duduk di matrikulasi dan di uitm kedah ada "cerbuan" begini.

Mmg tidak dinafikan, ramai yang merokok di asrama (terpaksa jujur). Namun kesian la kiteorg2 x bersalah nie..nk tdo + study..(hahaha, nk tdo senannye).. Tindakan dorang seakan2 seperti terdesak nk buang orang dr kolej. Mcm pengetua Ibrahim ckp, ada bertimbun yang memohon kolej, tp di k.i.v kerana kolej dah penuh.

Diharap, jgn la selalu2 macam nie...ceramah pengetua dpn bilik bkn pendek2.. berjela sampai ceramah agama pown kalah...harap x jadi lg yea pas nie...

Sem dpn confirm a.k.a insyallah akan dan seharusnye duduk luar...

Akhir kata,
"perindu bersih, perindu terbaik" - slogan perindu , tp cam x seperti yg dikata jek..haha

8 comments:

FaMouS said...

huuh, takutnyer, but x wat salah wat pe nk takut..kan?

SoLeHiN said...

mmg x takowt, tp boring la, asyik2 spotcheck...kalo orang yang bersalah jek kena xpe lah, nie semua kena...kami2 orang "suci" teraniya disitu...haha

* [ F y z a ] * said...

I heard. Kecoh gile katanye!

SoLeHiN said...

JPK n PPP yang kecoh..huhu

hanisYGbaek said...

uhh,,xsgka..
perindu pown da spotcheck tgh2 malam..
perrrghh,,
mmg dak2 perindu terbaek aa..
huhuhu~
mawar cool jek..

SoLeHiN said...

perindu paling tinggi 4 tingkat jek...mawar bertingkat2..hehe..maybe JPK n PPP terlalu "penyayang" kepada kiteorg, sampai nk wat spotcheck slalu...huhuhu

ierahoshin said...

tahniah..
kerana dapt jpk yg prihatin n penyayang,
hhahahaha..

mohd zulnasri abd ghafar said...

aloha... tak abis cam dalam kem jerk,, drik dlu sampei ler nie x pernah berubah..hahahahah