Saturday, April 25, 2009

Perjuangan Berakhir!!!

Selepas seminggu membaca dan mentelaah law,eko dan global, dan setelah 3ari berturut-turut melalui badai berduri, akhirnya perjuangan sebagai pelajar Pre-Law lengkap. Keputusan jek belum diketahui.

Rumusan Final Exam:

1. Global - carry mark so-so, tp alhamdullilah, final soalan yang dianggap favourite, masuk. Lecah kadok menulis jawapan..

2. Eko - carry mark agak tinggi, (semua org dpt tinggi2, hehe). Tp soalan yang agak pelik dan berbeza berbanding past year menyebabkan diri ini kelam kabut nak menjawab soalan 2. hehe.. ntah la..lari dari sasaran.. 2 la, ponteng lg kelaz. pdn muke aku!!!

3. Law - carry mark leh la.. tp................ final sgt susah.......xcukup masa....xsempat nk check......xsempat tulis no. matrix kat buku no.2, nasib baik ikat.....jahat punye pengawas,tarik jek ketas aku....Ya Allah,lembutkan lah hati Mdm. bile menanda kertas aku...amin...

Secara keseluruhannya, aku x berpuas hati dengan cara menjawab aku masa exam.. maybe x study gile-gile..

Moga-moga lepas utk ke Shah Alam semester depan. Amin...

Rakan-rakan,doakan diriku....

3 comments:

♥CHU♥ said...

hehe.
jan risau la.
tawakkal je skrg.
sol bole pnya~

ZHARIF said...

insyallah lepas punye..gudluck k.Jumpa di shah alam nanti

SoLeHiN said...

huhuhu...thanks zura n zharif 4 da support. moga-moga lepas... amin...