Sunday, December 21, 2008

Jom Baca Novel!!

Halo.dah lama x antar post. so, hari nie nak kongsi cara-cara menghilangkan rasa bohsan masa cuti. Caranya ialah, BACA NOVEL. Cuti nie dah bli 3 novel bersiri, Lagenda Budak Setan, > Katerina > Kasyah.

Novel bersiri ini mengisahkan kisah cinta agung lelaki bernama Kasyah yang menempuh pelbagai cabaran dan dugaan dalam mengharungi cintanya terhadap wanita yang sangat dia cintai. Bermula dengan mencintai Ayu, namun semasa belajar di luar negara, Ayu dipaksa pulang untuk berkahwin dengan lelaki pilihan emaknya. Hati Kasyah hancur dan hidupnya terumbang-ambing. Namun, dia berjaya pulang dengan segulung ijazah. Dia bekerja dengan Ayu. Pada ketika itu, Ayu telah bertukar nama, dan wajahnya dituka menggunakan plastic surgery. Kasyah tidak mengenalinya. Namun pada akhirnya, rahsia itu terbongkar juga. Tetapi, dalam suatu kemalangan, Ayu hilang ingatan. Ini membuatkan Kasyah semakin menderita. Dalam pada itu, Kasyah bertuka kerja dan berkerja dengan Katerina. Dalam tidak sedar, dia seakan mencintai Katerina. Namun hatinya masih pada Ayu. Pada suatu hari, Ayu seakan mula mengingati Kasyah. Tanpa berlengah, mereka berkahwin. Kasyah telah mengecewakan Katerina. Tapi demi cinta suci kepada Ayu,semua ini dilakukan dengan berat hati. Ayu mengandung dan bersalin. Tapi malangnya, Ayu meningal semasa bersalin. Akhirnya Kasyah terpaksa keseorangan membesarkan puterinya, Athirah. Pada masa ini, Katerina muncul kembali kepada dalam hidup Kashah. Adakah mereka akan bersama? atau ada halangan yang akan menimpa Kashah? Dapatkan buku ini!!! Bukan nak promo, tp novel-novel ini sangat best!!!!

(3novel ini,dibaca dalam 3 hari sahaja,hehehe)

-TULISAN HATI-

5 comments:

cinot said...

hahahha...sol...aku nak wat komen secara total....aku memang tak bace r hasil taipan ko tu....tapi...memang hebat r....aku pengunjung ke 496 ko nye blog...kalu tak salah r....hebat r....giler....dah r kiut,kacak... sempurne tol hidop ko....pointer lak tinggi...pendebat uitm kedah no 1 tu...pergh......aku tak bace bukan ape...aku tau dah...kalu sol...sesume tu memang bagos r...wat review movie...AJL pon...stacy lak tu yg menang...pergh....ko sol....kak ziana tu tak bleh bla tu....siyes.. dah bleh hntr berita hairan dah r....bangge aku sol....ko dah bagi aku sebab tok tros hidop...sol... tros kan usehe....

SoLeHiN said...

xseindah yang ko nampak....hahaha

Gjie said...

jom baca novel..? please la sol banyak yang kau promote kat sini ek.. ajl, celcom broadband, buku, kalau kau buat iklan mesti untung..
aku tak sabar la nak tunggu entri pasal makan lak...lapar..huhuk

SoLeHiN said...

hahha...ok gjie..nanti aku pos pasal makan...haahha

nurhaziemie said...

aku de byk ahadiat akasyah. mau pinjam?? heheheh