Wednesday, October 29, 2008

Selayang Pandang - Arau Open





ARAU OPEN (AO)

tempat - uitm arau
tarikh - 13-17 jun 2008
tema -" penerus tradisi, pencetus revolusi".

ola....seperti yang aku ckp seblum nie, aku akan cite serba skit tentang diri ku ini dan perjalanan diari seorang yang bernama SOLEHIN..... AO nie merupakan first time aku g pertandingan luar drp uitm kedah. mule2 rasa bangga, suka, takut. yelakan , masa 2 aku junior sudeyh...xda pengalaman lg....thanks 2 gjie,mr. president kdp coz bg peluang kat aku.

dalam pertandingan 2 xda la berjaya sgt, tp byk pengalaman aku dpt.....hapy sgt... menang 2 match...tp byk yg x puas hati dgn judge..ah,xpelah....xda rezeki.... aku slalu berpegang pada prinsip nie: -


"Debat ni, kalau kita asyik nak fikirkan kejayaan, percayalah takkan bawa kita melangkah jauh. Debat lebih bermakna bila kita, percaya pada diri, mengenali diri, dan sabar."

Aku harap nasib akan menyebelahi aku dalam pertandingan vc cup akhir sem ini. doakan aku k...jumpa lg next post....daaaaaaa....

No comments: